Sėkmingai užsiprenumeravote naujienlaiškį
<

CATHERINE BURKE - VIETA LEIDŽIANTI DŽIAUGTIS MAŽAIS DALYKAIS IR DEMOKRATIŠKU GYVENIMU

ŠVIETIMO ARCHITEKTŪRA: BENDRUOMENĖS IR INOVACIJOS

01
VAS 2018
Kuo pokalbis įkvepiantis?

Po Antrojo pasaulinio karo Anglijoje pradėta plataus masto mokyklų kūrimo programa, įpareigojusi architektus ir pedagogus į veiklą įtraukti ir visuomenę. Tikslas buvo išsiaiškinti ar įmanoma, naudojantis nacionalinių mokyklų atnaujinimo galimybėmis, paskatinti mokytojus ieškoti inovatyvių erdvės ir įrangos panaudojimo būdų. Šioje paskaitoje bus nagrinėjamos kelios pagrindinės tarptautinės poveikio kryptys, dariusios įtaką kuriant modernią pokario mokyklą. Taip pat, bus analizuojama išskirtinė Crow Island mokyklos, JAV įtaka Europos mokyklų architektūrai ir švietimui.

 

Pokalbis rengiamas bendradarbiaujant su VGTU Architektūros fakultetu.

Pokalbis vyks Nacionalinėje Dailės Galerijoje (NDG), Konstitucijos pr. 22, Vilniuje.

Pradžia 20:00. Renginys nemokamas, pokalbis vyks anglų kalba.

PAŠNEKOVAS
CATHERINE BURKE
Kuo pašnekovas išskirtinis?

Šiuo metu Catherine Burke yra Kembridžo universiteto Švietimo fakulteto lektorė, skaitanti paskaitas švietimo ir vaikystės istorijos temomis. Savo moksliniuose tyrimuose daugiausiai dėmesio skiria šioms temoms: vaikų ir švietimo materialiosios kultūros; mokymosi aplinkoje santykio tarp istorinės ir šiuolaikinės pedagogikos bei architektūros; vizualinių metodų, leidžiančių įtraukti vaiko nuomonę į mokslinius tyrimus.

REKOMENDUOJA SKAITYTI
THE ARCHITECTURES OF CHILDHOOD. CHILDREN, MODERN ARCHITECTURE AND RECONSTRUCTION IN POSTWAR ENGLAND
Roy Kozlovsky
Kodėl verta skaityti?

XX a. architektūros istorijoje mažai svarstoma, kaip atitinkamos meno ir dizaino bendruomenės naudojosi ir pristatė vaikystės temą, siekdamos pakeisti profesijos diskursus ir praktiką. Autorius šioje knygoje tvirtina, kad architektūra kaip „galios technologija“ reikšmingai keitėsi ir pokariu stipriai transformavosi. Šis pokytis, didžiąja dalimi, priklausė nuo pakitusio požiūrio rimtai atsižvelgti į subjektyvią vaikystės patirtį urbanizuotoje aplinkoje. Tai knyga, kurioje nagrinėjamas naujų žinių atskleidimo potencialas, sujungiant dvi discipilnas – vaikystės studijas ir architekūros istoriją bei  nagrinėjant diskursus ir praktinius projektavimo eksperimentus pokario Anglijoje.

POKALBĮ PRISTATO

LIETUVOS KULTŪROS TARYBA IR TARKETT

>