Sėkmingai užsiprenumeravote naujienlaiškį
<

Marco Di Nallo - ATNAUJINANT MODERNISTINIŲ MOKYKLŲ ARCHITEKTŪRĄ

ŠVIETIMO ARCHITEKTŪRA

17
RUG 2015
Kuo pokalbis įkvepiantis?

Diskusijai pateikiamas opus modernizmo laikotarpio edukacijai skirtos architektūros išsaugojimo ir panaudojimo klausimas. Pokalbis  iliustruojamas konkrečių atvejų studijomis, daugiausia remiantis 1950–1960 metais Šveicarijoje statytų mokyklų pavyzdžiais. Nors šios tipologijos objektai išlaikė  pirminę paskirtį, bet sparčiai besikeičiančios švietimo teorijos, mokymo programos ir statybiniai reikalavimai iškėlė mokyklų pastatams neišvengiamą dilemą – pasikeisti iš esmės arba išnykti visiems laikams.  

 

Pokalbis rengiamas bendradarbiaujant su VGTU Architektūros fakultetu.

Pokalbis vyks 2015 m. rugsėjo 17 dieną, ketvirtadienį, Nacionalinėje Dailės Galerijoje (NDG), Konstitucijos pr. 22, Vilniuje. Pradžia 20:00. Renginys nemokamas, pokalbis vyks anglų kalba.

PAŠNEKOVAS
Marco Di Nallo
Kuo pašnekovas išskirtinis?

Architektas, išsilavinimą įgijęs Milano universitete. Rengdamas disertaciją Turino universitete  tyrinėjo 1950-60 metų Šveicarijos mokyklų architektūrą.  2010-14 m. dėstytojavo Italijos universitete Šveicarijoje (Mendrisio, Ticino kantone), dabar vizituojantis dėstytojas Antalijos tarptautiniame universitete (Turkija). Vienas iš architektūrinio projektavimo įmonės  +R | piùerreį kūrėjų (www.piuerre.com)

REKOMENDUOJA SKAITYTI
Schulhausbau. Der Stand der Dinge / School Buildings. The State of Affairs : The Swiss Contribution in an International Context
Hochbauamt der Stadt Zürich / The City of Zurich Building Authority
Kodėl verta skaityti?

Knyga pateikia pedagogikos ir architektūros sąsajas daugiausia šveicariškame kontekste. Leidinyje aptariama ir fizinės aplinkos ir ugdymo paradigmos santykio problemos istorinė raida, pateikiama daug šveicariškų ir kitų šalių mokyklų pavyzdžių, iliustruojant objektų fotografijomis, brėžiniais ir priimtus sprendimus pagrindžiant edukacinėmis idėjomis. 

POKALBĮ PRISTATO
LIETUVOS KULTŪROS TARYBA

www.ltkt.lt

>